Често задавани въпроси (FAQ)
?
1. Задължителна ли е регистрацията ,за да се пазарува от онлайн магазина?

Не, можете да пазарувате и без да се регистрирате.Избирате опцията "Бърза поръчка", в която въвеждате само вашия телефонен номер и наш сътрудник ще се свърже с вас за доуточняване на детайлите.

При заплащане с банкова карта, клиента задължително трябва да направи регистрация на сайта!

?
2. Какви са ползите от регистрацията ми в онлайн магазина?

Тук може да следите статуса на активните си поръчки.

Ползвайки своя потребителски акаунт, няма да Ви се налага да въвеждате своите данни всеки път, когато искате да поръчате някой от нашите продукти.

?
3. Как мога да платя своята поръчка?

Можете да платите вашата поръчка по следните начини:

  • С наложен платеж в момента на получаване на пратката.
?
4. Какъв е срокът за доставка?

Продукти в наличност се изпращат на следващия ден. Продукти поръчани в петък след 14 часа, събота и неделя се изпращат в понеделник. Поръчки на продукти, за които трябва да се доуточни определен цвят и размер, се изпращат след като наш сътрудник се свърже с клиента по телефона.

?
5. Колко струва доставката?

Цената на доставката е 4 лв. до офис на Спиди в цялата страна и 5 лв. до адрес на клиента.

?
6. С коя куриерска фирма се доставят поръчките?

Поръчките се доставят до офис или адрес с куриерска фирма "Еконт".Доставки до адрес не се извършват за категория продукти "Катерушки/Драскалки за котки "

?
7. Защо да се абонирате за нашия месечен бюлетин?
  •  ще получавате най-актуалните оферти за намаления и отстъпки директно на вашия имейл адрес
  •  ще получавате полезни статии и ревюта на продукти
  •  първи ще научавате за новости в нашия блог
  •  бюлетина е необвързващ и можете да прекратите получаването му във всеки един момент

 

 

 

?
8. Какви са предимствата да се пазарува онлайн от нас?
  • разнообразие от продукти на конкуретни цени
  • изпращане на поръчката до 24 часа за стоки в наличност
  • възможност за контакт с нас по телефона от понеделник до петък от 10.00 - 18.00 часа , а на нашата електронна поща 7 дни в седмицата
  • възможност да пазарувате без да е нужна регистрация
  • безопасни начини на плащане с наложен платеж,дебитна или кредитна карта
  • възможност за връщане на артикул в 14 дневен срок
?
9. Мога ли да върна закупена стока?
Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас