Често задавани въпроси (FAQ)
?
1. Задължителна ли е регистрацията ,за да се пазарува от онлайн магазина?

Не, можете да пазарувате и без да се регистрирате.Избирате опцията "Бърза поръчка", в която въвеждате само вашия телефонен номер и наш сътрудник ще се свърже с вас за доуточняване на детайлите.

При заплащане с банкова карта, клиента задължително трябва да направи регистрация на сайта!

?
2. Какви са ползите от регистрацията ми в онлайн магазина?

Тук може да следите статуса на активните си поръчки.

Ползвайки своя потребителски акаунт, няма да Ви се налага да въвеждате своите данни всеки път, когато искате да поръчате някой от нашите продукти.

?
3. Как мога да платя своята поръчка?

Можете да платите вашата поръчка по следните начини:

  • С наложен платеж в брой или с карта в момента на получаване на пратката.
?
4. Какъв е срокът за доставка?

Продукти в наличност се изпращат на следващия ден. Продукти поръчани в петък след 14 часа, събота и неделя се изпращат в понеделник. Поръчки на продукти, за които трябва да се доуточни определен цвят и размер, се изпращат след като наш сътрудник се свърже с клиента по телефона.

?
5. Колко струва доставката?

Доставката на поръчки на стойност над 79 лв. е Безплатна !

 

Цената на доставка на поръчки под 79лв. е 4,90 лв. до офис на Спиди  и 5,90лв. до адрес на клиента в цялата страна.

 

 

*За Пратки над 25кг цената за доставка до офис на Спиди е 10лв и 12лв. до адрес на клиента.

Всички пратки се изпращат с опция за преглед. При връщане на стока от клиента куриерските разходи са за негова сметка

?
6. С коя куриерска фирма се доставят поръчките?

Поръчките се доставят до офис или адрес с куриерска фирма "Спиди".

?
7. Защо да се абонирате за нашия месечен бюлетин?
  •  ще получавате най-актуалните оферти за намаления и отстъпки директно на вашия имейл адрес
  •  ще получавате полезни статии и ревюта на продукти
  •  първи ще научавате за новости в нашия блог
  •  бюлетина е необвързващ и можете да прекратите получаването му във всеки един момент

 

 

 

?
8. Какви са предимствата да се пазарува онлайн от нас?
  • разнообразие от продукти на конкуретни цени
  • изпращане на поръчката до 24 часа за стоки в наличност
  • възможност за контакт с нас по телефона от понеделник до петък от 10.00 - 18.00 часа , а на нашата електронна поща 7 дни в седмицата
  • възможност да пазарувате без да е нужна регистрация
  • безопасни начини на плащане с наложен платеж,дебитна или кредитна карта
  • възможност за връщане на артикул в 14 дневен срок
?
9. Мога ли да върна закупена стока?

Да, закупена стока може да се върне в 14 дневен срок от получаването и. Стоката трябва да бъде в търговски вид и с оригинална опаковка, ако има такава. Връщането на стоката е за сметка на клиента. Възстановяването на заплатената от клиента сума за артикулите се осъществява по банков път в 14 дневен срок. Клиента трябва да предостави коректна банкова сметка използвайки контактна форма на сайта, мейл, вайбър или по друг начин. Петсмания ООД не носи отговорност при грешно предоставена банкова сметка.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас